dijous, 13 de desembre del 2012

Pr1mera Fila!!!

 Primícia!

En el decurs d'aquestes últimes setmanes com a estudiant del Màster Oficial Interuniversitari en Estudis Teatrals (més fàcil: MOIET), se'm va oferir de mans del Raül, un dels meus apreciats companys, l'oportunitat de formar part de l'equip d'una revista digital especialitzada en la crítica teatral. Com que sóc dona de lletres i de teatre, evidentment vaig acceptar, i com jo, pràcticament la resta dels meus companys. De manera que, gràcies a aquest jove emprenedor de brillants idees, ha nascut Pr1mera Fila (www.primerafila.cat) amb molta energia, il·lusió i una nova manera de veure i entendre la crítica teatral.

Evidentment, ara em toca fer propaganda, per tant, recomano insistentment que hi feu una ullada, perquè no? Seguiu-nos al Twitter i al Facebook! Acabem de començar i a poc a poc anem fent camí, tenim empemta, talent i moltes ganes de comunicar-nos amb el públic entès!

És per tant, un plaer per a mi, presentar aquest projecte i tots els meus companys (Raül, Ricardo, Catalina, Anna, Albert, Noemí, Maria, Georg, Anaïs, Lola, i Jorge). Un conjunt de gent jove que viu amb i per amor a l'art!

 
 

1 comentari:

  1. No em cansaré d'encoratjar-vos i felicitar-vos! Sou molt bons! M'agraden molt les vostres crítiques, especialment un anàlisi tan profund i respectuós de les propostes que semblen autèntiques diseccions! Cracks!!!

    ResponElimina